Och dagarna bara går !

Idag har vi hunnit med Ica, coop, skopunkten,systemet o HM och halva dan gick, tragiskt egentligen ! Vi skulle förstås förbereda Novas kalas imorgon !

Nova fick byta sina sandaler som gick sönder efter EN timmes användning, hon valde istället ett par glitterballerinas med band runt vristen, så fina så !
Sen fick hon välja en klänning att ha på kalaset imorgon ! Jag hade kupong från HM så hon fick välja en där :-) !

På eftermiddagen var Cissi här och vi hade mysigt fika på balkongen ! Nova fick en barbie med massa fina kläder till, en pysselbok, pennor o såpbubblor = succe´!

Nu ska vi snart knoppa, både barnkalas imorgon (med tre flickor förutom Nova) och ett vuxenkalas, men e glad att vi spridit ut kalasen lite, alla kommer inte imorgon utan även i veckan ! Nova frågar om o om igen, fyller jag imorgon ? Nej nästa gång det e fredag repeterar vi :-) ! 27 maj är ju sessans födelsedag !


Kommentarer
Postat av: Sanne - Ensamstående mamma till Lykke

Jag förstår precis vad du menar :-)



Jag har varit själv hela tiden, och jag fick nog för mig att det inte är någon ide att vara "hönsig" sen kan man ju såklart bara bli det en dag eller så har man alltid varit det.. Inga fel på det alltid, men jag förstår inte alls vad "overdrivet hönsiga" mammor vinner på det.



Hoppas ni haft en bra helg, kram på er!

2011-05-22 @ 16:19:59
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback