Update !

I början av maj flyttade vi helt in i lägenheten i Örebro ! Vi trivs jättebra och börjar komma i ordning ! Det finns ju alltid detaljer osv att fixa med, blir man nånsin helt klar med ett boende ? Inga tavlor e uppe, inga foton osv , men jag vill en sväng till Ikea, plottriga väggar e inte min visa riktigt, jag vill ha foton och helst tavlor typ höghussiluetter osv !

Barnen har varsitt rum och vi ett ! Milo sover ju hos oss, eller ja sover e nog en överdrift haha för fy 17 vad han krånglat de sista nätterna, några nätter sov han riktigt bra men sen vände det, jag misstänker tänder igen !

Nova: fyller 5 år den 27 e och i helgen sker de stora kalasen eftersom hon e hos Nicklas från eftermiddagen på sin födelsedag !



På dessa bilder var Nova ett år gammal ! Sjukt så tiden går !



Ha en bra dag !

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback