Tänk att det börjar så tidigt !

Milo vill ha det Nova har, Nova vill ha det Milo har hehe, sen kivas dom en stund och utgången brukar bli olika ! Jag låter de hållas om det är kontrollerat, gränsen går när det är min Iphone de bråkar om, för den får Nova ha, men inte Milo, jag har laddat ner alla tänkbara appar med djur som Nova gillar, de som härmas ni vet ? Även en älva och en bakterie har lagts till i dagarna ! Perfekt tidsfördriv i bilen eller då hon bara e uttråkad en stund !

Igår var vi hos min farmor o hälsade på, det blev ett par timmar, Milo sov 1 ½ av de ! Sen gick vi upp mot stan, Nova hade fått pengar att handla ngt för av farmor så hon köpte ett läppglans (nya intresset) ett armband och en liter jordgubbar (till min glädje för Nova äter typ 5 st resten får jag ;-P ) !

Idag blir vi nog hemma hela dan, öppna fsk har stängt och det blåser smådjävlar ute så vi e inne tills det ser ut o lugna sig, OM det gör det , Nova klarar blåsten men det e inte lika kul för Milo o va ute och leka i det ! Och ut själv det får hon inte gå !

Rensade min gamla mobil igår :-)



Första bilden visar sista magbilden utan tröja tror jag, tagen 1 juli, Milos beräknade BF !
Andra bilden där e Milo ca 1 ½ dygn gammal :-) vi e fortfarande kvar på BB här !
Tredje bilden där är Milo nästan tre månader gammal !

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback