Vem är jag ?


JOSSAN kallas jag och fyller 29 i april ! Bor utanför Örebro med sambo Joel och barnen Nova och Milo ! Jag läser till lärare mot yngre åldrar men pausar just nu pga mammaledighet !
Jag umgås gärna med familjen och vännerna ! Shopping är alltid kul och då framförallt barnkläder eller auktions/loppisprylar, skulle helst ha ett bamsestort hus med massor av rum att fylla med gamla möbler och annat !

Jag är uppväxt i Fjugesta och flyttade därifrån då jag var 15, då flyttade vi till stan, helt underbart var det ! Jag fann min bästis Maria där på Engelbrektsskolan och aldrig hade jag haft så roligt med någon förut ! Många fester blev det och mycket kul hade vi ! Vi har fortfarande kontakt, båda har två barn och det e alltid lika kul att ses !

Efter högstadiet läste jag barn o fritid, där träffade jag de två vänner som är två av mina absolut närmaste, Louise och Camilla ! Ni är helt fantastiska tjejer och jag tycker så mycket om er <3 !

Sen hoppar jag ett snäpp till 2002 då jag flydde Örebro för Nykvarn där jag flyttade in hos min dåvarande pojkvän N, 2005 flyttade vi vidare till Södertälje och 2006 föddes fina goa Nova ! Senare det året lämnade jag Södertälje för Örebro !
När Nova var 8 månader träffade jag Joel ! Vi flyttade ihop ganska fort men Joel hyrde ut sin lägenhet ett tag ! På sommaren det året lämnade vi Örebro för o flytta hit till ! Först till lägenhet och sen till torpet !

Hoppar igen ! 2010 föddes vår son Milo , gosegubben ! Nu njuter vi av familjelivet ! Nova får vi njuta av varannan vecka och varannan vecka är hon hos sin pappa och hans sambo J !

Detta var en kort beskrivning av mig !


Kommentarer
Postat av: Louise

Tycker om dej oxå <3 Och din familj!!!

2011-03-26 @ 21:11:20
URL: http://m-louise.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback