Sömn och sömn !

Inatt så har Milo sovit från 19.15-23.30 åt sen en flarra välling, somnade om direkt och sov till 5.15, det är en bra natt hos oss ! Jag har stoppat i nappen ett par ggr men det gör man liksom i sömnen numera !

Detta är som sagt en bra natt hos oss, säkert en dålig hos någon annan ! Men vår gosse har inte sovit en hel natt sen han föddes, detta är en av de bättre, han har ett par nätter som varit ännu lyxigare, så han kan nog  hehe !

Idag blir det BARNSÅNG vilket är ett av mina favvomoment under veckan ! Man själv får tanka vuxentid och barnen får spana på varann ! Imorgon e Joel ledig, det ska bli mysigt, vi har en del o göra och kan samtidigt få tid för någon film mitt under dagen vilket e mkt värt ! Jag ska på utv.samtal för Novis vid 7 imorgon bitti tillsammans med hennes pappa också, det är alltid bra med utvecklingssamtal så man får lite extratid med pedagogen !

Just nu sover Nova (klockan är 6.03) men Milo leker runt så vi får se hur länge ... hehe... men hon somnade innan 20 så timmarna har hon nog fått iaf ! Idag åker hon till sin pappa och är där tills söndag !






Det vore kul om ni
kunde hojta till om ni är här och läser !

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är här och läser!

2011-03-16 @ 20:49:28
Postat av: Maria

Jag har hittat hit med :)

2011-03-16 @ 22:22:06
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback