Skadad

Under hela min vuxentid har jag alltid tagit lika illa upp över att bli "bortvald". Vissa blir bjudna, vissa inte , och de gånger det är jag blir jag alltid lika besviken, ibland ledsen.
Det kunde gälla fikastunder med universitetspolare, att ses några stycken, fester osv.

Den där frysa ut grejen råkade jag ut för redan under skoltiden, man var livrädd att bästisen skulle vara sjuk för då blev man kanske själv ? nu var det ju oftast inte så utan man umgicks då med andra men den där lilla rädslan att inte passa in har alltid funnits hos mig.

Är det därför jag fortfarande reagerar på sådant ? Detta kan även kopplas till inlägget om vänner !

Är det därför jag absolut vill att vi bjuder hela Novas avdelning då hon fyller år ?

Ibland är mina tankar helt obefogade, ibland kanske de är befogade ...

Hur som helst så borde man bara lägga ner och istället lägga energin på de som bara är så bäst !

Ni vet vilka ni är alla mina darlings <3 (familj, nära vänner osv) !




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback