Det här med vänner !

Ja det är inte lätt ! Inser nu att vissa får ligga under kategorin "det förflutna" , jag söker kontakt, jag vill ses osv, men får inget gensvar, ja det känns såklart sorgligt och ganska ledsamt tycker jag., men jag får väl svälja stoltheten och inse att hör de inte av sig så har de inget intresse ! Är det bara jag som vill ses , bara jag som tar upp det, då e det ju något som står knasigt till ... eller ?

Jag har några riktiga vänner som hängt med ett tag , det är C och L från gymnasiet såklart. det är C från universitetstiden och J från åren i "dansbandssvängen" ! Det är också M som jag inte träffar jätteofta men som jag vet finns där ! och M som jag lärt känna genom Joels kompis D ! Sen har jag några nyfunna kompisar med barn i liknande ålder ! Och jag uppskattar er alla helt otroligt !

Sen finns det kompisar som också är viktiga för mig som jag gärna umgås med ! Men den skara jag nämnt ovan är järngänget :-) !

Joel och Carro behöver jag inte skriva dit för ni e ju de allra närmaste såklart :-) ! Min sambo och älskling är också min bästa vän, liksom min syster såklart !

Ja ... vet inte vad jag ville ha sagt men ... så här blev det ;-)

Förresten, ni suger på att kommentera :-P !

Nova till höger med sin kusin Esmeralda, kortet är från sommaren 2009, tyvärr ses vi inte jätteofta, men tjejerna står varandra nära och det märks då vi väl ses !

Kommentarer
Postat av: Syster

Vilka små sötingar med solbrända sommarben! Gud vad man längtar till sommaren när man ser bilden på de små töserna. Jag finns alltid här även om jag banne mig alltid jobbar!! Kraam

2011-03-21 @ 19:59:19
Postat av: Jossan

Syster - Det vet jag att du gör ! Vi måste ses snart igen ! Älskar den där bilden, en av mina favoritbilder !

2011-03-21 @ 20:53:20
URL: http://dekallarmigjossan.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback